ثبت سایت در موتور جستجو

ثبت سایت در موتور جستجو و اهمیت آن

با توجه به اهمیت ثبت سایت در موتور جستجو به دلیل اینکه هر کاربری از طریق جستجو در موتورهای جستجو مثل گوگل اقدام به جستجوی زمینه مورد نظر خود میکند در این مقاله کوتاه روش های ثبت سایت در موتورهای جستجوی مهم را به شما آموزش میدهیم

موتور جستجو

ثبت سایت در موتورهای جستجو و شروع بهینه سازی سایت . در این مطلب آدرس وب سایت هایی برای شما جمع آوری شده که در مجموع سایت یا وبلاگ شما را در بیش از ۴۰۰۰ هزار موتور جستجوگر ثبت می کنند. برای ثبت سایت در موتورهای جستجوگرها کافی است بر روی لینک آنها کلیک کنید و وارد سایت شوید.

پس از ورود موتورهای جستجوگری که می خواهید سایت در آنها ثبت شود را تیک بزنید و فیلدهای لازم رو پرکنید. توجه داشته باشید حتما ایمیل معتبر وارد نماید زیرا برخی از وب سایت ها برای ثبت سایت در موتورهای جستجوگر به ایمیلی که وارد کردید یک ایمیل تائید ارسال می کنند و اگر ایمیل شما آن ایمیل را تائید نکنید سایت شما در موتورهای جستجوگر ثبت نمی شود. پس حتما به این نکته توجه فرماید.

آدرس سایت ها در زیر قرار گرفته :

لینک های زیر را در مرورگر خود کپی نماید.

ثبت سایت در گوگل :

https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url

ثبت سایت در بینگ :

http://www.bing.com/toolbox/submit-site-url

ثبت سایت در یاندکس:

http://webmaster.yandex.com/addurl.xml

ثبت سایت در بایدو:

http://zhanzhang.baidu.com/linksubmit/url

ثبت سایت در ۱۰۰ موتور جستجو رایگان

سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۰۰ موتور جستجو ثبت کند:

http://www.submitexpress.com/free-submission.html
پس از وارد کردن آدرس اصلی سایت و ایمیل خود دکمه ثبت را بزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار چند دقیقه ای طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

طراحی سایت

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .

پیام بگذارید